lørdag 27. juni 2009

En liten oppdatering









Sitter nå, og har akkurat åpnet en kartong(har hatt noen på Universitetet alt), og skulle drikke, så oppdaget jeg at denne varianten innehold masse sukker. Dermed minnet den om saft på en måte smaksmessig. Sort sterk saft med kaffesmak. Den smakte ikke fælt, men jeg vil nok foretrekke slik kaffe uten sukker.

Uansett, fikk i dag vite at det skulle flytte inn en danske her i kveld. Det blir jo greit da jeg stort sett har vært "alene" frem til nå. Videre så er det ikke lenge før en venn av meg, Kristian kommer til Japan. Han skal jobbe for Hitachi her i to måneder tilsvarende jeg jobber for Universitetet i Tokyo. Jeg kjenner Kristian fra Universitetet i Stavanger, har gått i klasse med ham i 3 år der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar